Tuesday, September 29, 2015

නිවුන්නු - twin

“මගේ ලස්සන මුහුණ ඔබට පෙන්නන්නද,දෙන්නද??“

කවුළු වල ළා ඉර එළිය තැවරෙද්දි, ඇස් අරින්නැතිව, අද මොනවද කරන්නේ කියා හිතමින් ඉන්න කො ඔබෙන් අහන්නට හිතුණා.

ඉ ර පෑවුවා.මං පින්තූර ඇල්බමය පෙරලුවා.

තුෂාරයෙන් මිදෙන ඉර එළියට මෙහායින්, හිම දියවෙන ශිඛර පාමුල,පාන්දර සීතල ට ගැහෙන විල් ඈත ඈත විල් තෙරේ, අත් බැදන් ඉන්න මේක යවනවද...පැන්සල් කූරු කකුලුත් එක්ක..

නැතිනම්,

කහ පාට තරු මල් පිපුණු තණ බෑවුමේ පෙරලී ඉන්න මේක..???

ඒ අතර,
 අපි “දෙන්නාම එක වාගේ“ලු ,ඔබ කියනවා.

මං ඈ දිහා බලනවා.
කැඩපතකින් මං දිහා බලනවා වගෙ මට දැනෙනවා.
පෙනුමින්, හිනාවෙන්, බැල්මෙන්,ඉගියෙන්,ඉරියව්වෙන් අපි එකවගෙයි.
පෙනෙනෙ -දේ මෙන්ම නොපෙනෙන දෙයිනුත්.
 ඒත්,
ඇය  සමඋෂ්ණ කදු මුදුනක පැලවෙද්දි
මා පැලවෙන්නේ කාන්තාරයක..
නැතිනම්, වෙනසක් නැතිම වෙයි.
අපි එකම අත්තක පිපුණානම් කියා මට හිතෙනවා.

ඒත්, කියන්න ...
ඔබට මා ඇය වගේද??
නැතිනම් ,
ඇය මං වගේද???




No comments:

Post a Comment